Home Gaming Core Games maakt de winnaars bekend van een wedstrijd die wordt beoordeeld door Minh “Gooseman” Le

Core Games maakt de winnaars bekend van een wedstrijd die wordt beoordeeld door Minh “Gooseman” Le

by Jos Vis

Voor Core’s nieuwste wedstrijd rond levelontwerp en competitieve shooter-gameplay genaamd Arenas of Combat waren meer dan 50 games ingediend. Ze zijn allemaal gemaakt in een paar weken of minder en bevinden zich momenteel al in de beste games op Core.

De winnaars werden gekozen door een panel van juryleden onder leiding van Minh “Gooseman” Le (de mede-maker van Counter-Strike) die zei, over Core “het is echt een fantastisch concept omdat het een brug lijkt te slaan tussen indie / mod-ontwikkelaars en de gemeenschap. Ik geloof dat de grootste uitdaging waarmee modders in de drukke industrie van vandaag worden geconfronteerd, de blootstelling is. “

Minh Le, afkomstig van de modding-community, kijkt er naar uit om meer games te zien die in Core zijn gemaakt. “Ik denk dat door gebruikers gegenereerde inhoud de volgende grote stap is voor de gamesindustrie en het zal spannend zijn om games en genres te zien die niemand ooit heeft gehad. eerder gemaakt. Core stelt elke indie-ontwikkelaar of -modder in staat om heel gemakkelijk en snel een game te maken en deze met een klik op de knop te publiceren, zodat iedereen de volgende grote game kan maken. “
Hij denkt zelfs dat de volgende Dust 2 van dit platform zou kunnen komen: “Wie weet, de volgende grote kaart zoals Dust 2 zou uit deze wedstrijd kunnen komen!”

Dit zijn de winnaars, als je ze wilt proberen, klik dan op de link en je wordt uitgenodigd om je in te schrijven voor Core Open Alpha.

Overall Winnaar: Paint Brawl door cptdeas
Een snelle, competitieve teamshooter waarbij strategie net zo belangrijk is als mikken. Rol van kaft tot kaft om hoger op de kaart te komen, coördineer met teamgenoten om vijanden vast te pinnen en het perfecte kruisvuur te creëren. Het laatste team dat overblijft, wint de ronde, het eerste team dat overgaat tot 10 wint de wedstrijd!
Best Urban Level: Street Wars door Cardinal Zebra
Ren door smalle stadscorridors en open pleinen, waar willekeurig uitkomende wapens de strijd voortdurend fris houden. Snelle gevechten zijn de naam van het spel!
Eervolle vermeldingen: RDoman’s Movie Set Shooter trok onze aandacht met zijn intense gameplay, en Marcepans Battle Tendency hield ons ook vast.
Beste SciFi-niveau: Sentry Crater door estlogic
Twee teams zijn verwikkeld in een dodelijke machtsstrijd om de controle over een superwapen genaamd The Sentry! Om hun doelen te bereiken, moeten ze de controle over de commandofaciliteit overnemen, en dat vereist het volledig uitschakelen van het andere team! Maar pas op, blijf te lang hangen en het rode oog van The Sentry kan je vinden.
Eervolle vermeldingen: het levelontwerp en de gameplay van Darman117’s Core Legends verdienen een shoutout, net als het plezier dat we hadden tijdens het spelen van MisterSandman’s Colony Clash.
Beste natuurniveau: Arboretum door sukhraj
De overblijfselen van Valley Lumber Co. vormen een vredige achtergrond voor chaos met vuurwapens. Schepper Sukhraj, een ontwerper op professioneel niveau, bracht al zijn vaardigheden naar Core om een van de meest gepolijste kaarten van het platform te maken.
Eervolle vermeldingen: Gruppy’s Lumberyard Deathmatch toonde over het algemeen goede beloftes, en de Grand Battle Melee van drieeguysgamestudio was een geweldige mix van doelstellingen en gameplay.
Beste griezelige niveau: Damned Valley door NANIMOON
Jaag door een betoverend diverse omgeving op zoek naar de beste wapens terwijl anderen hetzelfde doen. Van een vervallen kapel die een meesterwerkkruisboog verbergt tot troebele riolen met een skelet dat een roestig jachtgeweer vasthoudt, het detailniveau op deze kaart is indrukwekkend.
Eervolle vermeldingen: rtwarner’s Deathlab Deathmatch heeft een fantastische sfeer en esthetiek, en TheHauntedTopHat’s House of Malfeasance was een wonderbaarlijk originele kijk op een ‘heksenjacht’-spelmodus.
Beste framework: SKO: Block Buster Arena van CosmicKiwi
Vecht in een procedureel gegenereerde, vernietigbare kaart gevuld met buit en veroveringspunten die verborgen zijn onder het grondoppervlak! Een zeer unieke game die Core in nieuwe en indrukwekkende richtingen duwt.
Eervolle vermeldingen: de Upgrade Arena van Liveonnoevil / WaveParadigm was een wonderbaarlijk diverse inzending met veel geweldige elementen en de simplistische inzending van Selimsamot’s Juggernaut Game Mode laat ons er veel meer van genieten dan we hadden verwacht.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x