#CODNATION is calling. Nu de release van Activisions Call of Duty: Black Ops 4 nog maar enkele dagen van ons is verwijderd, kun je genieten van een videoserie die draait om de passie en creativiteit van de Call of Duty-community.  Na de eerste golf van Black Ops 4-content, getiteld #CODNATION, die vorige week werd uitgezonden, zijn aanvullende clips online verschenen, en er komen er nog meer aan. De #CODNATION-campagne was geïnspireerd door de creativiteit van de Call of Duty-community en moedigt fans aan om mee te doen door hun ervaringen te posten en met de wereld te delen. Om de videoserie te maken, heeft Activision samengewerkt met content creators, streamers en beroemdheden die Call of Duty spelen. In de aanloop naar de lancering van  Call of Duty: Black Ops 4 op 12 oktober zullen nog meer #CODNATION-filmpjes verschijnen.

“We boffen erg met de fantastische community die Call of Duty ondersteunt. Onze fans komen telkens weer met verrassende, humoristische content en #CODNATION viert die creativiteit op een speciale manier,” zegt Rob Kostich, uitvoerend vicepresident en algemeen directeur van Call of Duty. “Met de lancering op 12 oktober in zicht, heeft het enthousiasme van fans voor Call of Duty: Black Ops 4 nieuwe hoogten bereikt. We kunnen niet wachten om te zien wat onze fans verder nog zullen creëren met deze game.”

#CODNATION viert de creativiteit en opwinding die via gameplay wordt gedeeld,” zegt Matt Small, vice-president wereldwijde consumentenmarketing van Call of Duty. “Het spelen van Black Ops 4 draait om samen plezier maken, en de fans van Call of Duty hebben ons geïnspireerd om deze momenten samen te brengen op een manier die hun enthousiasme en creativiteit weerspiegelt.”

 

Naast de contentserie strekt #CODNATION zich ook uit naar de liefdadigheids-livestream van de Call of Duty Endowment, dit keer getiteld de #CODNATION Challenge. Tijdens deze jaarlijkse stream, voorheen bekend als Race to Prestige, neemt een aantal videogamepersoonlijkheden in estafettevorm deel aan een speelmarathon. Gedurende zijn negenjarige geschiedenis heeft de Call of Duty-community een belangrijke, ondersteunende rol gespeeld bij het streven van de Endowment om 50.000 veteranen aan kwalitatief hoogwaardige banen te helpen. De #CODNATION Challenge begint op donderdag 11 oktober, aan de vooravond van de wereldwijde lancering van Black Ops 4. Fans kunnen @CODE4Vets volgen voor de nieuwste updates en informatie over de #CODNATION Challenge.

 

Voor deze campagne werkte Activision samen met 72andSunny Los Angeles. Daarnaast werkte Activision samen met Hecho Studios om content en ondersteuning te bieden aan Call of Duty-videomakers van over de hele wereld, zodat die Call of Duty: Black Ops 4 video’s kunnen maken die goed aansluiten op hun individuele kanalen en creatieve ‘tone of voice’. De Call of Duty: Black Ops-games zijn ontwikkeld door Treyarch, en worden ondersteund door een gepassioneerde community van fans, die de games al meer dan 15 miljard uur hebben gespeeld.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x