Home Featured Call of Duty: Modern Warfare nerft 725, veranderd Piccadilly een beetje en meer

Call of Duty: Modern Warfare nerft 725, veranderd Piccadilly een beetje en meer

by Mark van Truijen

Zoals beloofd door Infinity Ward, in de laatste update werd de afstand van de 725 shotgun aangepakt. Ook heeft de M4 wat aanpassingen gekregen. Daarnaast zag de FAL een verlaging in recoil en ADS snelheid verhogen.

Specifieke cijfers werden niet gegeven voor de veranderingen, je zult dus zelf even moeten spelen en kijken hoe het voelt. Daarnaast zijn er ook wat spawn aanpassingen gedaan voor Piccadilly en is voor Domination daar de B vlag verplaatst.

GENERAL FIXES:

More backend fixes to prevent crashes and improve stability across all modes and all platforms

Riot Shield:

  • Fix for a bug where a player using the Riot Shield would not take explosive damage during certain situations
  • Fixed an issue where the Riot Shield would stow on the players back when using Stim. (Tactical)

Footsteps

  • Adjusted to always play walk footstep sounds when in ADS and crouch independent of speed
  • Increased the speed in which you can remain using the walk footstep sounds by slightly pressing on the movement stick

Challenges

  • General fix for the UI and Challenge state getting out of sync. We’ll continue to monitor and make additional fixes as needed in future updates
  • Fix for a challenge related error that could occur; DEV ERROR 5476
  • Fix for Mission Challenge description, “Get Kills with a Burst Weapons” being too vague.

Piccadilly:

  • Spawn tuning while playing TDM and Domination
  • Domination flag adjustments; B Flag is now near the busses instead of the center fountain

Weapons:

  • ARs: Minor hip spread adjustment
  • 725: Reduce range
  • M4: increase hip spread, decrease damage to the head
  • FAL: Reduced recoil, increased ADS speed
  • EB-14: Increase ADS speed
  • Miscellaneous ammo reserve adjustments upon spawning to be in-line with other weapons of their class

Special Operations:

Fix for a bug where a player using the Overkill perk with an SMG as their secondary would sometimes spawn without a primary weapon when joining a match in progress

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x