Home GamingCall of Duty: Modern Warfare krijgt NVIDIA Ansel en Highlights ondersteuning

Call of Duty: Modern Warfare krijgt NVIDIA Ansel en Highlights ondersteuning

by Sven

Call of Duty: Modern Warfare, de alom geprezen first-person shooter, zal bij launch NVIDIA Ansel en NVIDIA Highlights ondersteunen, alsook real-time ray traced schaduwen en NVIDIA Adaptive Shading technieken. Daarnaast heeft Activisionde officiële Call of Duty: Modern Warfare systeemeisen voor PC, voor een uiteenlopende reeks configuraties onthuld.

Call of Duty: Modern Warfare krijgt NVIDIA Ansel en Highlights

GeForce Experience is jouw essentiële kameraad voor je GeForce grafische kaart. Deze stelt je, dankzij uiteenlopende tools, in staat om je gaming experience te vergroten en maakt nieuwe manieren van interactie mogelijk met je favoriete speltitels. Twee van deze tools komen beschikbaar voor GeForce gamers die Call of Duty: Modern Warfare gaan spelenAnsel en Highlights.

Ansel is een krachtige photo-mode die je in staat stelt om waanzinnige in-game foto’s op je PC te maken, tijdens de Singleplayer Campaign vanuit unieke perspectieven, die je vervolgens kan aanpassen met filters, tweaks en andere opties… om ze daarna optioneel te delen op social media, forums of de Shot With GeForce website.

Highlights slaat automatisch video’s op van je gameplay hoogtepunten en game-winnende momenten. Zo wordt het beste van je multiplayer sessies altijd automatisch gesaved en kun je deze hoogtepunten makkelijk online delen.

Call of Duty: Modern Warfare Graphics rijkt tot Nieuwe Hoogten

Als officiële PC Partner voor Call of Duty: Modern Warfare, werkte NVIDIA nauw samen met Activision en Infinity Ward om de graphics in Call of Duty: Modern Warfare naar ongekende hoogten te stuwen. NVIDIA, Infinity Ward en Activision werken samen om real-time ray tracing, NVIDIA Adaptive Shading, NVIDIA Ansel en Highlights in de game te realiseren.

Real-time ray tracing verandert de manier waarop games worden ontwikkeld en verbetert op ongekende wijze de beeldkwaliteit ervan.

NVIDIA Adaptive Shading is een nieuwe, geavanceerde, shading-techniek die verbeterde prestaties en real-time grafische rijkheid mogelijk maakt waarvan lang werd gedacht dat deze onmogelijk was voor games. Door het gebruik van schaduw op het scherm te schalen, vermindert de belasting van de GPU waardoor de overall prestaties verbeteren zonder in te boeten op grafische kwaliteit.

De systeemeisen voor Call of Duty: Modern Warfare kun je hier terugvinden in de blog van Activision.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x