Eén van de meest langverwachte titels van dit jaar, Call of Duty: Infinite Warfare, is vanaf nu wereldwijd zowel digitaal als in winkels verkrijgbaar. De bestverkopende videogame franchise van Noord-Amerika slaat met deze titel een nieuwe richting in waarin leiderschap wordt verkend in een emotioneel,  persoonsgedreven verhaal. Voor het eerst in de franchise neemt Infinite Warfare je met de verhaallijn mee het zonnestelsel in, met geheel nieuwe gameplay mogelijkheden. De gameplay bevat onder andere hondengevechten en gewichtloosheid in de ruimte, met een continue overgang van gebeurtenissen om spelers volledig onder te dompelen in de wereld van Infinite Warfare. Call of Duty: Infinite Warfare is uitgegeven door Activision Publishing, Inc., onderdeel van Activision Blizzard, Inc. en ontwikkelt door Activision’s Infinity Ward.

De Legacy en Digital Deluxe Editions van Call of Duty: Infinite Warfare heeft meer bonus content dan ooit. Beide komen inclusief Call of Duty: Modern Warfare Remastered, een van de meest geloofde games van Call of Duty, volledig geremastered voor de nieuwe generatie.

Zonder enige twijfel is Infinite Warfare de best story campaign die we de afgelopen jaren hebben neergezet. Het is stap in de toekomst van de bekende snelle actie waar Call of Duty fans van houden,” zegt Eric Hirshberg, CEO van Activision. “Het is de oorlog van de toekomst, maar met een old school twist. Daar bovenop brengt de game een fantastische multiplayer en over-the-top zombie mode. We kunnen dan ook niet wachten tot onze fans aan de slag kunnen. De enige vraagt die blijft, is met welke mode je begint?

Call of Duty: Infinite Warfare biedt een enorme hoeveelheid content met drie verschillende modes om te spelen: een verhalende single-player campaign waarbij het verhaal centraal staat en spelers meegenomen worden in een klassiek verhaal met onvergetelijke personages en een emotionerende verhaallijn; een gloednieuwe  zombie mode voor vier spelers genaamd ‘Zombies in Spaceland’ dat spelers meeneemt op een wilde rit door een jaren ’80 pretpark; en de multiplayer mode waarbij wapens en uitrusting geheel gecustomized kunnen worden op basis van je eigen speelstijl, inclusief nieuwe aanpasbare prototype wapens en volledige eSports intergratie.

Dit is een speciaal jaar voor ons en de Call of Duty community”, zegt Dave Stohl, Studiohoofd van Infinity Ward. “We zijn drie jaar geleden begonnnen met het doel om onszelf te pushen om een volledig nieuwe richting in te gaan en spelers mee te nemen naar plekken waar ze nooit eerder zijn geweest. In Infinite Warfare vertellen we een klassiek oorlogsverhaal tussen goed en kwaad, maar door de setting kunnen we een reeks van innovatieve gameplaymogelijkheden introduceren.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x