Fractured Minds komt uit de verbeelding van de BAFTA Young Games Designers Award-winnaar, Emily Mitchell, die op 17-jarige leeftijd troost vond door middel van game-ontwikkeling. Geïnspireerd door Emily’s persoonlijke reis door ernstige angst wil Fractured Minds meer begrip creëren en solidair zijn met mensen met geestelijke gezondheidsproblemen over de hele wereld. Spelers gaan op een diep persoonlijke en emotionele reis door de menselijke psyche. Het verkennen van atmosferische en tot nadenken stemmende hoofdstukken, die elk een ander aspect of uitdaging symboliseren die verband houdt met geestelijke gezondheid – van isolatie tot angst, waarbij alledaagse situaties onherkenbaar worden vervormd.
Safe In Our World is een nieuw goed doel voor de game-community met als doel het bewustzijn bij gamers en makers onder de aandacht te brengen van geestelijke gezondheidsproblemen en positieve veranderingen in de branche te beïnvloeden. Ondersteund door armaturen uit de branche en ambassadeurs over de hele wereld, is het haar missie om een digitale bestemming te creëren waar patiënten hulp kunnen zoeken, toegang kunnen krijgen tot bronnen en informatie en verhalen kunnen ontdekken van echte mensen binnen en rondom de game-industrie.