Sharkmob is verheugd om aan te kondigen dat de gratis te spelen Battle Royale-titel Bloodhunt vandaag wordt gelanceerd op PlayStation 5 en pc-platforms, op Steam en streaming via GeForce. Na een succesvolle Early Access-periode in 2021, gaat de bloeddorstige third-person actieshooter, die zich afspeelt in het Vampire: The Masquerade-universum, vandaag van start in het eerste seizoen. In Bloodhunt gaan spelers de straten van de oude stad van Praag op voor epische gevechten tussen meedogenloze vampiers die vechten om de nacht te domineren, gewapend met bovennatuurlijke krachten, wapens en hun eigen sluwheid.
Bloodhunt’s Season 1 Battle Pass is beschikbaar vanaf 29 april en bevat tot meer dan 100 verschillende items, XP Boosts en Tokens waarmee spelers hun eigen dodelijke roofdier verder kunnen personaliseren met nooit eerder geziene aandacht voor detail. De battlepass kost ongeveer 9,99 $ USD / 9,99 € EUR / 7,99 £ GBP
Naast PlayStation 5 en pc via Steam, werkt Sharkmob samen met NVIDIA om Bloodhunt naar de GeForce NOW-service te brengen, waardoor gamers direct toegang hebben tot GeForce pc-prestaties op bijna elke pc, Mac, SHIELD TV, Android-apparaat of Chromebook, zonder te wachten op downloaden. Deze service zal kort na de release beschikbaar zijn.
David Sirland, Producer voor Bloodhunt zei: “We zijn zo opgewonden dat spelers na onze onschatbare Early Access-periode vorig jaar weer in de actie kunnen springen en alle geweldige toevoegingen kunnen zien die ons team aan de game heeft gemaakt. We zijn een zeer gepassioneerd team, toegewijd aan het Vampire: The Masquerade-universum en zijn overlevering, evenals geweldige gameplay en een echt spannende en unieke ervaring voor spelers die nieuw zijn in de wereld. We zijn zo blij dat we de volledige versie met onze geweldige community kunnen delen en kunnen niet wachten om te zien wat mensen denken.”
Fredrik Rundqvist, CEO van Sharkmob voegde toe: “We zijn erg trots op de lancering van Bloodhunt! Het team heeft fantastisch werk geleverd en het is een hele prestatie om een game van deze kwaliteit als je eerste studio-release te kunnen lanceren.”