390
Bandai Namco Europe kondigt vandaag de benoeming aan van Anthony Macaré als Chief Marketing & Sales Officer en Hervé Hoerdt als Chief Content Officer. De benoeming van Anthony Macaré als lid van het Bandai Namco Europe executive management team versterkt de Go-To-Market-strategie, terwijl de benoeming van Hervé Hoerdt als Chief Content Officer de focus op het creëren en publiceren van content benadrukt.Beide benoemingen benadrukken de strategie die is uiteengezet in het middellang termijnplan van Bandai Namco Europe. Een plan dat gericht is op het verdiepen van de regionale aanwezigheid en het maximaliseren van de inspanningen op het gebied van westerse content. |
“Ik ben zeer vereerd dat ik samen met mijn gewaardeerde collega’s deel mag uitmaken van het directieteam van Bandai Namco Europe, de Go-to-Market-teams te leiden en samen te werken met onze Europese teams en vertrouwde partners om onze producten naar onze diverse regio’s te brengen”, zegt Anthony Macaré, Chief Marketing & Sales Officer bij Bandai Namco Europe. |
“Onze aanwezigheid in de hele waardeketen heeft nieuwe mogelijkheden geopend voor Bandai Namco Europe. Tussen de uitgebreide synergieën met onze Japanse studio’s en de verschillende westerse projecten die worden geleid door onze talenten bij Reflector, Limbic en al onze studio partners, ben ik erg enthousiast over onze transformatie tot een IP Powerhouse”, aldus Hervé Hoerdt, Chief Content Officer bij Bandai Namco Europe. |