495
De lancering was succesvol, de verkoopcijfers stegen tot ongeveer 300.000 eenheden, maar daar eindigde de reis niet – de ontwikkelaars bleven alert, werkten hard en produceerden update na update. En nu, net op tijd voor het eenjarig lanceringsjubileum, staat Update 2.0 voor de deur. Het zal het spel op veel onderdelen fundamenteel veranderen en veel systemen aanzienlijk verbeteren met enorme veranderingen. De volgende wijzigingen zijn gepland:
Een jaar geleden verliet Avorion de “Early Access” op Steam door versie 1.0 te bereiken. De game was samen met de community gebouwd en geoptimaliseerd in de tijd dat Early Access nu klaar was voor wat de “volledige commerciële lancering” in de game-industrie wordt genoemd.
De lancering was succesvol, de verkoopcijfers stegen tot ongeveer 300.000 eenheden, maar daar eindigde de reis niet – de ontwikkelaars bleven alert, werkten hard en produceerden update na update. En nu, net op tijd voor het eenjarig lanceringsjubileum, staat Update 2.0 voor de deur. Het zal het spel op veel onderdelen fundamenteel veranderen en veel systemen aanzienlijk verbeteren met enorme veranderingen. De volgende wijzigingen zijn gepland:
- Nieuw voortgangssysteem waarbij spelers bouwkennis opdoen van de verschillende materialen
- Nieuw “Classic Avorion” -scenario zonder de nieuwe progressie
- Volledig configureerbaar “Free Play” -scenario
- Kapiteins met gespecialiseerde talenten en persoonlijkheden
- Verbeterde AI-orders om uw schip naar mijnbouw, handel, verkenning en meer te sturen
- Verbeterde UI-visuals
- Verbeteringen aan de onafhankelijke richtmechanismen
- Veel “kwaliteit van leven” -verbeteringen zoals minder micromanagement, eenvoudiger bemanningsbeheer en reizen naar verre sectoren, stuurautomaten, veel balansveranderingen, UI-verbeteringen zoals een sectoroverzicht met beschikbare missies, goederen en bemanningsleden van alle stations, en vele , veel meer!