Home GamingSpeelgoed Asmodee Nederland en bol zetten zich samen in voor Stichting Make-A-Wish Nederland

Asmodee Nederland en bol zetten zich samen in voor Stichting Make-A-Wish Nederland

by Mark van Truijen

Asmodee, een toonaangevende spellenuitgever, en bol kondigen met trots een nieuwe samenwerking aan met Stichting Make-A-Wish Nederland. Samen zetten zij een speciale actie op rondom het populaire spel ‘Het Kleurenmonster’, dat vanaf oktober extra in de spotlight staat.
 

Stichting Make-A-Wish Nederland zet zich in om de mooiste wensen van kinderen met een levensbedreigende ziekte te vervullen. Elke dag horen gemiddeld 4 families in Nederland dat hun kind een ernstige, soms zelfs levensbedreigende ziekte heeft. Wat volgt zijn maanden, jaren die volledig in het teken staan van ziekenhuizen, artsbezoeken en niet weten wat de toekomst brengt. Voor al deze kinderen wil Make-A-Wish Nederland hun allerliefste wens vervullen. Boswachter worden, prinses zijn in een écht kasteel of zelfs lopen op de maan. Een ervaring die ze sterker maakt. En vertrouwen en kracht geeft voor de toekomst. De positieve energie die het toeleven naar de wensvervulling kinderen en hun omgeving geeft, is precies wat nodig is om met de ziekte om te kunnen gaan.
 

Sinds de oprichting heeft de stichting duizenden kinderen en hun families geholpen om even de zorgen te vergeten en een moment van vreugde en verwondering te ervaren.
 

In samenwerking met bol lanceert Asmodee een unieke actie waarbij per verkocht exemplaar van bordspel ‘Het Kleurenmonster’ 5 euro wordt gedoneerd aan Stichting Make-A-Wish. Dit initiatief wordt krachtig ondersteund door een mediaplan dat gericht is op het bereiken van een breed publiek en het maximaliseren van de donaties.
 

De keuze voor ‘Het Kleurenmonster’ is bijzonder passend, omdat het spel niet alleen een hulpmiddel is voor kinderen om hun emoties te verkennen, maar ook bijdraagt aan de ondersteuning van een goed doel dat zich richt op het creëren van positieve ervaringen voor kinderen die het hard nodig hebben.

Krachtige samenwerking
We zijn ontzettend trots op deze samenwerking en hopen dat deze actie niet alleen veel kinderen blij maakt, maar ook een belangrijke bijdrage levert aan het werk van Stichting Make-A-Wish,” aldus Jurian Duijzer, CEO bij Asmodee Nederland. Peter de Been, Marketing Manager bij Asmodee Nederland: “Bij Asmodee Nederland geloven we in de kracht van spellen om mensen samen te brengen en mooie verhalen te creëren. We zijn erg blij dat we deze purpose kracht kunnen bijzetten met deze mooie samenwerking”.

De campagne start in oktober en zal veel zichtbaarheid krijgen in zowel media als op de digitale winkelvloer. Asmodee, bol en Stichting Make-A-Wish rekenen op de steun van alle consumenten om van deze actie een groot succes te maken.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x