Home Gaming RPG SacriFire begint kickstarter-avontuur

RPG SacriFire begint kickstarter-avontuur

by Jos Vis

Pixelated Milk, ontwikkelaars van Regalia: Of Men and Monarchs en Warschau hebben hun volgende project, SacriFire, aangekondigd. Geïnspireerd door jRPG’s uit het verleden, biedt Sacrifire een unieke mix van realtime en turn-based gevechten, muziek van Motoi Sakuraba en een combinatie van prachtige 2D- en 3D-artwork.

Zoals aangekondigd tijdens de PC Gaming Show, kan SacriFire vandaag op Kickstarter worden ondersteund. SacriFire is gepland om te lanceren voor pc (Steam, Epic Game Store, GOG) evenals voor Playstation (PS4, PS5), Xbox (XB1, XSX) en Switch-consoles in 2022.

“Het team hier bij Pixelated Milk is ongelooflijk verheugd om de Kickstarter-lancering voor SacriFire aan te kondigen, onze aanstaande op JRPG geïnspireerde titel”, zegt Bartosz Łojewski, projectleider bij Pixelated Milk. “Prachtige retro pixelart, een mix van realtime en turn-based gevechten en muziek van Motoi Sakuraba zullen allemaal samenkomen in een game die een liefdesbrief is aan games waar we van hielden. Spelers zullen gedenkwaardige personages tegenkomen, een ondergrondse stad, een wereld van geesten, een oorlog tussen goden en demonen, en de ultieme geloofstest van een soldaat, weet je… alles wat een goede JPRG nodig heeft! We zoeken 82.000 euro op Kickstarter om dit ambitieuze project te helpen financieren, maar de lucht is de limiet!”

YouTube Video


SacriFire vertelt het verhaal van Ezekiel Ridan, een jonge soldaat die traint om lid te worden van een elite-sekte van heilige krijgers die de ondergrondse stad Antiochië beschermen tegen demonen die boven het oppervlak rondzwerven. De diefstal van een mysterieus relikwie zet Ezechiël op een avontuur dat zal leiden naar plaatsen die hij zich nooit had kunnen voorstellen, waar hij geheimen zal ontdekken waardoor hij alles wat hij gelooft in twijfel trekt. Een strijd van duizenden jaren in de maak staat op het punt zich te ontvouwen.

Ezechiël en zijn metgezellen vechten door demonen, sekteleden en oude automaten met behulp van vormveranderende wapens en speciale aanvallen die de zwakke punten van de vijand blootleggen en aanpakken. Om gevechten te overleven is meer nodig dan weghakken – elk type vijand is zwak voor verschillende soorten wapenschade, wat effectiever wordt naarmate aanvallen aan elkaar worden geketend.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x