De eerste T-Mobile OPPO partnerstore in Europa opent vrijdag 21 mei officieel zijn deuren. Met deze partnerstore stellen T-Mobile en OPPO verbinding, technologie en belevenis beschikbaar voor de consument. De winkel op het Beursplein in Rotterdam levert het hoge serviceniveau waar T-Mobile bekend om staat en voegt daar heel specifieke service voor mobiele devices van OPPO aan toe. Het optimaal ervaren van T-Mobile-service en OPPO-producten staat centraal. Consumenten kunnen de nieuwste connected producten van OPPO uitproberen en aanschaffen. De opening van deze unieke winkel is een volgende stap in de succesvolle samenwerking tussen T-Mobile en OPPO. Met deze partnerstore zet OPPO in op een verdere groei in de Nederlandse smart device markt. Op vrijdag 21 mei om 11 uur a.s. wordt de partnerstore op het Beursplein in Rotterdam officieel geopend.
Voor veel consumenten is het bezoek aan een winkel en het fysiek ervaren van een product een belangrijk onderdeel bij het kiezen van een nieuw toestel. In de nieuwe partnerstore kunnen consumenten kennis maken met het totale productportfolio van T-Mobile en OPPO, waaronder smartphones, slimme producten zoals de OPPO Watch en een breed aanbod aan accessoires. Daarnaast kunnen consumenten hier terecht voor antwoorden op specifieke vragen over OPPO-producten en persoonlijke service zoals hulp bij instellen van toestellen en software updates.
Producten ervaren
Marc van den Dool, Commercieel Directeur bij OPPO Nederland: “We zijn enorm trots om samen met T-Mobile consumenten de mogelijkheid te geven om onze producten in de winkel te ervaren. Deze eerste partnerstore is een prachtig bewijs van onze strategie en een aanvulling op onze samenwerking met T-Mobile. Als een van de snelst groeiende smart device merken in Nederland blijft OPPO doorbouwen aan duurzame groei in Nederland.”
Innovatieve retailformule
Onno Rip, Directeur Sales bij T-Mobile Nederland: “T-Mobile loopt voorop in de telecommarkt met het lanceren van innovatieve retailformules. Klanten verwachten tegenwoordig meer als ze een winkel binnen stappen. Naast de beste service, staat in onze winkels ook de klantbeleving centraal. Zo hebben we verschillende formules die zijn afgestemd op een specifieke mindset en klantbehoefte. In de T-Mobile OPPO partnerstore gaan we een stap verder in de klantbehoefte en creëren we een beleving rondom connected devices. Een prachtige toevoeging op ons retailportfolio.”
Sinds de lancering van OPPO in Nederland in 2018 timmert het innovatieve smart device merk hard aan de weg. T-Mobile en OPPO werken al geruime tijd samen. Zo lanceerden ze in 2020 de eerste 5G-smartphone in Nederland op het 5G-netwerk van T-Mobile en hebben beide merken een samenwerking met FC Utrecht en The Voice of Holland.
Officiële opening
De partnerstore is vanaf vrijdag 21 mei geopend voor consumenten. Om 11 uur knippen Marc van den Dool en Onno Rip samen het lint door, waarmee de winkel officieel wordt geopend.
Om verspreiding van het coronavirus te voorkomen, worden de richtlijnen van de overheid gevolgd. Dat betekent dat er een beperkt aantal klanten binnen mogen zijn, bezoekers alleen winkelen, bij binnenkomst hun handen desinfecteren, 1.5 meter afstand van elkaar houden, een mondkapje dragen en met pin betalen. Klanten met gezondheidsklachten passend bij het coronavirus kunnen niet geholpen worden in de store.