757
Karla en Kurt zitten vast op de kruising en proberen voor het eerst elkaars hand vast te houden. Nu zenuwachtig beseffen wat ze gaan doen. Als ze willen praten om de onhandigheid te verhelpen, gaan hun mond open en worden ze in Vokabulantis gekatapulteerd. Verloren in de wereld van de taal, die verscheurd is door hun onvermogen om te spreken, moeten ze nu Vokabulantis redden om hun opgewekte gevoelens voor elkaar te redden.
Hun ervaring van dat moment op de kruising wordt een epische odyssee door de City of Noun, The Word Power Crystal mijnen van Afasia en over de zee van het gigantische werkwoord Karbs en nog veel meer. Vechten tegen het woord Fürher en Grandma Marble – de twee oeroude krachten van taal, waarbij ze Numerica, Iago, The Colour Prince en nog veel meer ontmoeten.
“Denk dat Alice in Wonderland op reis ging met The Hobbit met handgemaakt en stop-motion geanimeerd door Miyayzaki in een spel dat speelt als Inside of Little Nightmares II. – makkelijk toch?” Game-ontwikkelaar en studio-eigenaar, Esben Kjær Ravn.
“Wanneer je de werkelijkheid digitaliseert zoals wij hier doen, breng je het digitale ook op een bepaalde manier tot leven. Het voelt magisch aan. In ons spel is een roos echt een roos. Je kunt eigenlijk naar onze studio komen en hem in je hand houden, maar je kunt ook zijn bewegingen in het spel regelen. ” Eigenaar van Wired Fly-animatie, Johan Oettinger.
Vokabulantis is een handgemaakt stop-motion coöp-platformgame-avonturenspel, waarin je speelt als Karla en / of Kurt. Het is gemaakt met een combinatie van technische en artistieke oplossingen in tegenstelling tot andere stop-motionfilms of game-ervaringen ervoor. En het laat zien.
Karla en Kurt zitten vast op de kruising en proberen voor het eerst elkaars hand vast te houden. Nu zenuwachtig beseffen wat ze gaan doen. Als ze willen praten om de onhandigheid te verhelpen, gaan hun mond open en worden ze in Vokabulantis gekatapulteerd. Verloren in de wereld van de taal, die verscheurd is door hun onvermogen om te spreken, moeten ze nu Vokabulantis redden om hun opgewekte gevoelens voor elkaar te redden.
Hun ervaring van dat moment op de kruising wordt een epische odyssee door de City of Noun, The Word Power Crystal mijnen van Afasia en over de zee van het gigantische werkwoord Karbs en nog veel meer. Vechten tegen het woord Fürher en Grandma Marble – de twee oeroude krachten van taal, waarbij ze Numerica, Iago, The Colour Prince en nog veel meer ontmoeten.
“Denk dat Alice in Wonderland op reis ging met The Hobbit met handgemaakt en stop-motion geanimeerd door Miyayzaki in een spel dat speelt als Inside of Little Nightmares II. – makkelijk toch?” Game-ontwikkelaar en studio-eigenaar, Esben Kjær Ravn.
“Wanneer je de werkelijkheid digitaliseert zoals wij hier doen, breng je het digitale ook op een bepaalde manier tot leven. Het voelt magisch aan. In ons spel is een roos echt een roos. Je kunt eigenlijk naar onze studio komen en hem in je hand houden, maar je kunt ook zijn bewegingen in het spel regelen. ” Eigenaar van Wired Fly-animatie, Johan Oettinger.