Home Gaming Bouw de ultieme zelfvoorzienende gevangenis in Prison Architect: Going Green

Bouw de ultieme zelfvoorzienende gevangenis in Prison Architect: Going Green

by Jos Vis

Paradox Interactive en Double Eleven hebben vandaag Prison Architect: Going Green aangekondigd, de volgende uitbreiding voor hun gevangenisbeheersimulator, Prison Architect. Going Green breidt de gameplay-mechanica van het management uit en introduceert landbouw, waardoor gevangenen producten kunnen verbouwen en een zelfvoorzienende compound kunnen creëren. Prison Architect: Going Green is vanaf 28 januari beschikbaar voor pc, PlayStation 4, Xbox One en Nintendo Switch.

YouTube Video


Prison Architect: Going Green biedt nieuwe manieren om een ​​milieuvriendelijke gevangenis te maken. Spelers kunnen het land bewerken, groene energiebronnen aanleggen en hun compound aanpassen met duurzame materialen. Crafty Inmates zullen de kans grijpen en thematische smokkelwaar produceren, waardoor de uitdaging om een ​​gevangenis onder controle te houden groter wordt.

Going Green Belangrijkste kenmerken

  • Fruits of Labor: Farming introduceert een nieuw type gevangenisarbeid, waardoor gevangenissen aardappelen, tarwe, appels en meer kunnen verbouwen. De producten kunnen worden geëxporteerd of gebruikt als ingrediënten voor maaltijden van gevangenen.
  • Ruimte om te groeien: drie buitenkamers vergemakkelijken de landbouw: fruitboomgaard, boerderijveld en groentetuin. Maar dat is niet alles: spelers kunnen stafmedewerkers rekruteren, een voorraadkast bouwen om producten op te slaan en een schuur bouwen om landbouwgerelateerde items te huisvesten.
  • Beste toppen: gevangenen die van de schoonheid van de natuur genieten, kunnen recreatief bloemen en andere planten kweken. Tuinieren treft gevangenen en geeft ze een positieve recreatieactiviteit.
  • Het probleem is brouwen: met nieuwe gewassen komt nieuwe smokkelwaar. Gevangenen kunnen nu in het geheim kruiden in de velden verbouwen en keukeningrediënten vegen om drank te brouwen. Velden kunnen ook Gang Turf worden, dus houd je bewakers alert!
  • Een groenere New Deal: gevangenissen krijgen een milieuvriendelijke make-over met zonne-, wind- en zonne- / windhybride energiebronnen. Overtollig vermogen dat door deze duurzame methoden wordt gecreëerd, kan met de Power Export Meter worden terugverkocht aan het net.

Naast Going Green wordt The Glasshouse gelanceerd, een gratis contentupdate die beschikbaar is voor alle Prison Architect-spelers. The Glasshouse introduceert extra objecten, quickrooms, gemeenschapsverbeteringen en twee nieuwe eersteklas medewerkers: K9-eenheden Shepherd en Bowtie Bandit. Bewakers kunnen een duurzamere gevangenis creëren met recyclingsystemen en objecten zoals recyclingbakken of solarlampen. Spelers zullen ook enthousiast zijn over de toevoeging van Object Menu Sorting Methods en verbeteringen aan de dump- en sloopgereedschappen, waar de community om heeft gevraagd en die menu’s intuïtiever zullen maken.

“Going Green zet de geschiedenis van Prison Architect voort van het afbreken van populaire gevangenisfictie die te zien is in films, tv en andere media. Dit wordt de derde Prison Architect-uitbreiding die we hebben gelanceerd sinds Paradox het IP in 2019 overnam, en we kunnen niet wachten om je nieuwste creaties te zien ”, zegt Steacy McIlwham, Product Manager voor Prison Architect bij Paradox Interactive. “The Glasshouse geeft ook de aftrap voor een reeks updates die we zullen aanbrengen in de interface van de game, te beginnen met de dump- en sloopgereedschappen, waardoor het gebruiksvriendelijker wordt. We begrijpen dat dit iets is waar de gemeenschap al heel lang naar vraagt ​​en we willen dat je weet dat je stem is gehoord. “

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x