KFC Gaming heeft vandaag de officiële lancering aangekondigd van de KFConsole in samenwerking met Cooler Master.

De Bargain Bucket-vormige machine heeft ’s werelds eerste ingebouwde kippenkamer, die is uitgerust om de inhoud warm te houden, klaar voor consumptie tijdens intense gamesessies.

De console is uitgerust met een uniek, op maat gebouwd intern koelsysteem om systeemwarmte af te voeren rond de buitenkant van de kippenkamer, zodat de hardware op een normale kerntemperatuur wordt gehouden en tegelijkertijd een gloeiend hete maaltijd wordt afgeleverd.

De KFConsole-campagne begon op 11 juni, toen het viraal ging, enkele uren na het plaatsen op het KFC Gaming Twitter-kanaal, en wereldwijd 11 miljoen organische vertoningen opleverde op de Twitter-pagina van het bedrijf. Sindsdien heeft KFC Gaming talloze prijzen gewonnen voor zijn eerste teasercampagne, die wereldwijde erkenning kreeg in de gaming- en bredere reguliere gemeenschappen.

‘Voortbouwend op onze eerste teasercampagne eerder dit jaar, zijn we zo blij dat we de fans eindelijk precies kunnen geven wat ze wilden; de KFConsole werkelijkheid maken ’, zegt Mark Cheevers, PR & Social Media Lead bij KFC UK & Ireland. ‘We weten allemaal dat de consoleoorlog wreed is, maar we hebben er alle vertrouwen in dat de KFConsole ons vlaggenschip is. Deze machine is in staat om games uit te voeren met de hoogste specificaties, en dat alles bovendien om je maaltijd warm te houden zodat je ervan kunt genieten tijdens je game-ervaring … wat is er niet leuk aan? Als Sony of Microsoft tips willen over hoe ze de volgende keer een kippenkamer kunnen ontwerpen voor hun inspanningen, kunnen ze contact met ons opnemen. ‘

De KFConsole is nu realiteit, dankzij een belangrijk partnerschap met een wereldwijde hardwarefabrikant. Na onlangs samen te werken met Cooler Master om de console te ontwikkelen, waren er meerdere fasen van het ontwikkelingsproces, waaronder een op maat gemaakte behuizing, het unieke koelsysteem en de integratie van de kenmerkende kippenkamer.

‘Toen we werden benaderd door KFC Gaming om de KFConsole te maken, grepen we de kans om mee te doen en de console-oorlog aan te gaan ‘, zegt Stephen James, Global PR & Influencer Manager bij Cooler Master. ‘De KFConsole is op maat gemaakt met de gamer voorop. Het laatste dat we willen, is dat iemand honger lijdt tijdens het spelen! ’

YouTube Video

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x