Samsung is al enkele jaren actief met het perfectioneren van Connected Living en dat valt goed in Nederland. Zo heeft ons land 1 miljoen geregistreerde en actieve gebruikers van Samsungs smart home platform SmartThings, dat is ongeveer 1 op de 14 volwassenen. Het ziet ernaar uit dat dit aantal alleen maar zal toenemen de komende jaren, want bijna 4 op de 10 Nederlanders zijn positief over smart homes, blijkt uit recent onderzoek*. Zij verwachten dat een smart home je leven makkelijker maakt en kosten bespaart, bijvoorbeeld doordat je minder energie en water verbruikt.
Met de SmartThings-app bedien je niet alleen producten van Samsung, maar óók van 130 andere partijen, zoals Philips Hue-lampen, thermostaten van Honeywell en Ring-deurbellen.
Dit najaar start Samsung in Nederland met het verkopen van productbundels, als onderdeel van de campagne Welcome to the easy life, zoals:
- De Galaxy Tab S6 Lite met 6 maanden Videoland om non-stop te genieten van je favoriete films en series.
- ’s Werelds eerste roterende TV The Sero samen met de Galaxy A50 om de updates en foto’s op je smartphone direct op het grote scherm te kunnen delen.
- De QLED-TV samen met de Galaxy Watch Active2 / Watch3 om altijd op de hoogte te zijn.
- De QLED-TV met Soundbar voor de ultieme geluidservaring thuis.
- De QuickDrive-wasmachine met Galaxy Watch Active2 / Fit zodat je overal in control bent over je was.
Gebaseerd op onderzoek van DVJ Insights onder 1.763 Nederlanders.