Home Featured Ben jij de G.O.A.T.? – Tony Hawk’s Pro Skater 1 and 2 vanaf vandaag verkrijgbaar

Ben jij de G.O.A.T.? – Tony Hawk’s Pro Skater 1 and 2 vanaf vandaag verkrijgbaar

by Pim, Sel

Na maanden wachten is het eindelijk zover: Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2, de videogame die spelers waanzinnige skateboard-combo’s laat uitvoeren zonder van de bank te komen, is vanaf vandaag verkrijgbaar. Nu kunnen fans zelf de G.O.A.T (Greatest Of All Time) worden met Tony Hawk’s Pro Skater 1 and 2 op PlayStation 4, Xbox One en pc via het Epic-platform.

Ik ben dankbaar voor alle moeite en aandacht die Activision en Vicarious Visions in de remaster hebben gestoken om de Tony Hawk’s Pro Skater-serie op de best mogelijke manier nieuw leven in te blazen,” aldus Tony Hawk. “Fans vragen me al jaren om deze games terug te brengen en ik kan met trots zeggen dat we eindelijk een game hebben die enerzijds voldoet aan de verwachtingen van nostalgische fans, en anderzijds een nieuwe generatie zal inspireren om een controller – of echt skateboard – op te pakken.

Om de opnieuw uitgebrachte game te vieren, heeft Activision het iconische Warehouse-level uit de game in het echt nagebouwd, zodat Tony er werkelijk in kan skaten. Bekijk deze epische scene die toont hoe Tony voor het eerst in deze nostalgische setting gaat shredden:

VANS was aanwezig om het gehele proces vast te leggen. Bekijk de speciale achter-de-schermen video van het namaken van het Warehouse level hier.


De eerste twee legendarische games van de franchise worden opnieuw uitgebracht in één prachtig pakket, waarin alle originele levels, OG pro-skaters en tricks worden gecombineerd met nieuwe manieren om te spelen, nieuwe pro-skaters om uit te kiezen en nieuwe muziek. En ja, ook Create-A-Park en Create-A-Skater! De Create-A-Park-mode biedt dit keer toegang tot een uitgebreide editor die nieuwe aanpassingen mogelijk maakt. Spelers kunnen hun skate-parks online delen met vrienden en hun skaters aankleden met vele aanpassingsopties. De remasters bieden extra doelen en uitdagingen om de gameplay boeiender dan ooit te maken.


Het voornaamste doel met de remaster was om eer te betonen aan de geschiedenis, speelervaring en kwaliteit van de originele games,” aldus Jen Oneal, studiohoofd van Vicarious Visions. “Nu we zien en horen hoe fans van over de hele wereld hun enthousiasme en liefde voor de Warehouse-demo delen, blijkt wel dat we in die opzet zijn geslaagd. Bij Vicarious Visions zijn we enorme fans van de franchise en kunnen we niet wachten om de game met de fans te spelen. We hopen dat ze net zoveel plezier beleven aan het spelen van de remaster als wij beleefden aan het maken ervan.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x