Ghost of Tsushima komt al over een maandje en de game beloofd echt een mooie reis naar Japan. Maar zoals je kan verwachten van een Samurai titel zit er genoeg zwaardvechten in en aardig wat bloed. Dit wordt vandaag even uitgelicht.

In een gesprek met PlayStation blog, Sucker Punch Co-founder Chris Zimmerman praat ons bij over het vechten in de game/. De grootste highlight was volgens hem om de snelheid goed te krijgen, in sommige eerdere versies was het te makkelijk om vijanden door te maaien.

Zimmerman heeft het ook over de diverse standen in de game, elke stand is weer anders voor een bepaald vijand type, en hoe je dit dus kan gebruiken als je tegen meerdere vijanden staat. Aangezien Jin niet snel genoeg is om meerdere vijanden te bevechten dien je je stand te veranderen en zo slim tussen ontwijken en parry te wisselen voor de juiste aanval.

Ghost of Tsushima komt op 17 juli uit

YouTube Video
YouTube Video

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x