Tussen het nieuws van Nintendo en EA, die beide hun eigen pad trekken naast de E3, is het leuk om te horen dat er ook bedrijven zijn die juist meer aandacht willen. Venture Beat’s Dean Takahashi had een gesprek met Warner Bros. Interactive Entertainment president David Haddad tijdens het event vorige week en kwam erachter dat de uitgever meer wil doen met de show in de toekomst.

“E3 is constantly changing and evolving, as it should. We’re figuring out how to have the gamer participate and be involved while still keeping it a platform for announcements and critical press and business partners. We’re trying to find that balance. As a board member of the ESA [Entertainment Software Association], I think a lot about how to keep E3 as powerful and relevant as possible. I like the addition of gamers invited to play the games and talk about new games coming.”

Tijdens E3 2016, hadden Ubisoft en Bethesda hun briefing om die van Sony en Microsoft gepland, EA zat zelfs helemaal niet in het schema en kwam met een eigen EA Play.

Toen Takahashi zag dat WB de grootste uitgever was op de E3 zonder eigen conferentie gaf Haddad toe dat hij en zijn kompanen wel met het idee spelen.

“For us it’s mostly slate-driven. You look at the people that have meaningful press conferences, the big publishers — there’s a slate that holds that together. I believe that could be in our future. It didn’t make sense for us this year.”

 

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x