Home EventsLE SSERAFIM keert terug naar BlizzCon 2026

LE SSERAFIM keert terug naar BlizzCon 2026

by Pim, Sel

Blizzard Entertainment heeft vandaag aangekondigd dat de wereldwijde K-pop-sensatie LE SSERAFIM terugkeert naar BlizzCon 2026, waar de groep zal deelnemen aan de festiviteiten en optreedt als afsluitende muzikale act.

Als opmaat naar hun aankomende tour door de Verenigde Staten — en na hun opvallende optreden op BlizzCon 2023 — betreedt LE SSERAFIM opnieuw het Main Stage van BlizzCon op zondag 13 september. Daarmee wordt het een “Perfect Night” voor fans die het evenement bijwonen in het Anaheim Convention Center.

LE SSERAFIM is een meidengroep van SOURCE MUSIC, een label onder HYBE, bestaande uit vijf leden met verschillende nationaliteiten: SAKURA, KIM CHAEWON, HUH YUNJIN, KAZUHA en HONG EUNCHAE. De naam LE SSERAFIM is een anagram van “I’M FEARLESS” en weerspiegelt de sterke mentaliteit en zelfverzekerde sound waar de groep sinds hun debuut in 2022 om bekendstaat. Met een gepassioneerde wereldwijde fanbase is LE SSERAFIM geen onbekende in de Blizzard-community; eerder werkte de groep samen met Overwatch in een samenwerking die hun kenmerkende energie en stijl naar een van Blizzards meest geliefde universums bracht.

BlizzCon is Blizzard Entertainments belangrijkste community-evenement, waar spelers van over de hele wereld samenkomen voor een weekend vol games, aankondigingen, hands-on ervaringen, esports, panels met ontwikkelaars, cosplay en onvergetelijke momenten. BlizzCon is de officiële ontmoetingsplek voor de wereldwijde Blizzard-community om de werelden, personages en verhalen te vieren die spelers verbinden binnen universums zoals World of Warcraft, Diablo, Overwatch en meer.

De aftelling is begonnen: BlizzCon 2026 is nog maar een paar maanden verwijderd. BlizzCon-passen zijn officieel uitverkocht, maar kunnen mogelijk nog beschikbaar worden via de openbare wederverkoop op Tixr.

Related Posts

Leave a Comment