In een nieuwe trailer die vandaag debuteerde tijdens Dev Day: The Game Awards Edition, kondigden Arc Games en Heart Machine de open-wereld co-op Hyper Light aan in de rogue-lite wereld Hyper Light Breaker, officieel gepland voor release op Steam Early Access op 14 januari , 2025. De trailer die tijdens de showcase werd getoond, was slechts een stukje van de volledige Early Access Release Date Reveal Trailer, aangezien de volledige versie een diepgaand overzicht geeft van Michael Clark, hoofdproducent van Hyper Light Breaker, dan de spelers moeten weten. het nieuwe Hyper Light-avontuur voordat de game volgende maand live gaat.
āWe zullen deel uitmaken van Dev Day: The Game Awards Edition en uiteindelijk onthullen dat Hyper Light Breaker binnen slechts een maand in Early Access zal worden uitgebrachtā, aldus Alx Preston, oprichter en creatief directeur van Heart Machine. āVan ons allemaal bij Heart Machine kunnen we onze gemeenschap, vrienden en collega’s echt niet genoeg bedanken voor al hun steun door de jaren heen en steun met ons terwijl we aan ons vriendelijkste project tot nu toe werken. Het lanceren van Hyper Light Breaker in Early Access is nog maar het begin, omdat we willen dat de community deel uitmaakt van het ontwikkelingstraject van de game. We kunnen echt niet wachten tot spelers zich bij ons aansluiten in Overgrowth om Hyper Light Breaker tot zijn volle potentieel te brengen.ā
Degenen die aan dit nieuwe avontuur beginnen, kunnen solo of met mede-Breakers meerdere uitdagende playthroughs ervaren via online coƶp-multiplayer, de enorme, steeds veranderende werelden binnen de Overgrowth verkennen, en sterven en zich terugtrekken terwijl ze het opnemen tegen hordes dodelijke vijanden. . Hyper Light Breaker zal in de loop van Early Access blijven evolueren, aangezien ontwikkelaar Heart Machine veel inhoud heeft gepland, waaronder nieuwe Breakers, Crowns (bazen), uitrusting en meer. Het team heeft Hyper Light Breaker ontwikkeld met Early Access in gedachten, omdat ze zich richten op het ter harte nemen van feedback van de community om de ervaring in balans te brengen en de game te laten evolueren voordat deze naar versie 1.0 gaat.