Home Gadgets Trust is nieuwe official partner van de KPN eDivisie

Trust is nieuwe official partner van de KPN eDivisie

by Pim, Sel

De Eredivisie verwelkomt Trust als nieuwe Official Partner van de KPN eDivisie, de professionele EA SPORTS FC-competitie. Na jaren achter de schermen te hebben samengewerkt, is het tijd om de volgende stap te nemen. Als officiële partner is Trust op verschillende manieren zichtbaar tijdens het aankomende achtste seizoen van de KPN eDivisie, dat 5 november van start is gegaan.

Het partnership met Trust komt vooral tot uiting door de volledig ingerichte Trust Training Room. De kamer is voorzien van onder andere GXT 714 Ruya gamestoelen, GXT 491 Fayzo draadloze gaming headsets en GXT 709 Luminus RGB gaming bureaus van Trust, zodat de gamers die de achttien deelnemende eredivisieclubs vertegenwoordigen zich comfortabel en optimaal kunnen voorbereiden voor hun wedstrijden. Daarnaast worden alle wedstrijden in de KPN eDivisie gespeeld vanuit gamestoelen van Trust en ontvangt de kijker wekelijks een Trust Training Tip van één van de professionele EA SPORTS FC 25-spelers uit de KPN eDivisie.

“Bouwen aan duurzame partnerships is een belangrijke kernwaarde binnen de Eredivisie. Achter de schermen zijn we de afgelopen jaren op verschillende manieren samen met Trust gaan bouwen aan een samenwerking die voor beide partijen het gewenste effect heeft. Dit heeft uiteindelijk geresulteerd in een Official Partnership”, aldus Jos van Helvoirt, Content Manager (e)Sports bij de Eredivisie C.V.

Trots op samenwerking
“Bij Trust zijn we enorm trots op onze samenwerking met de KPN eDivisie voor het komende seizoen. De eDivisie biedt ons een geweldig platform om onze passie voor gaming en innovatie te delen met een jong, gepassioneerd publiek. Door samen te werken met de beste EA Sports FC-gamers van Nederland kunnen we onze toewijding aan kwalitatieve, toegankelijke en betaalbare gaming-gear verder versterken. We kijken ernaar uit om de spelers te ondersteunen in hun prestaties en een actieve bijdrage te leveren aan een meeslepende ervaring voor iedereen”, aldus Naomi de Kreek-de Jonge, Marketing Manager Benelux en Polen bij Trust International B.V.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x