Horns Up Games, de Metal Masters achter Lord of Metal, zijn trots om hun game en de lancering van de Kickstarter aan te kondigen. Lord of Metal wordt u aangeboden door veteranen van Epic Games, Wargaming en doorgewinterde metalartiesten en belooft een game-ervaring te leveren die net zo zwaar is als de riffs die het viert. Rock en Metal ontmoeten videogames in dit pure nostalgische eerbetoon voor en van old-school gaming kids uit de jaren 80 en 90. Een eerlijke game zonder gimmicks en trucs.
Bereid je voor om weggeblazen te worden als ze Lord of Metal loslaten, een headbangende nieuwe Single Player Story Driven Heavy Music Festival Management Simulator <> waarin je doel is om klein te beginnen en groot te worden door concerten en festivals te organiseren die leven en kleuren brengen in een dystopische, sombere wereld die is overgenomen door de Grey! Deze game lanceert vandaag zijn Kickstarter-campagne en is de ultieme ervaring voor metalheads en gamers.
Het is een lange weg naar de top als je wilt rocken en ze zijn verheugd om aan te kondigen dat Lord of Metal begin 2027 op Steam wordt gelanceerd, met daaropvolgende releases gepland voor Xbox, PlayStation en Nintendo Switch. Ze streven ernaar om een opwindende Premium Core Game-ervaring te bieden op alle grote platforms, inclusief DLC’s en uitbreidingen. Fans kunnen uitkijken naar een voorproefje, aangezien ze van plan zijn om de eerste demo-build klaar te hebben voor het volgende GDC-evenement (Game Developers Conference).
De discipel van Lord of Metal kan de game in verschillende talen ervaren: Engels met voice-over en tekstlokalisaties in het Duits, Frans, Italiaans, Spaans, Portugees, Braziliaans Portugees, Oekraïens en Pools. Ze bouwen hun game ook in Unreal Engine 5 om de beste visuele ervaring in zijn klasse te garanderen voor hun spelers. Ze zullen een rijke soundtrack hebben, die een verscheidenheid aan metal- en rockgenres vertegenwoordigt, en gebruikmaken van moderne geluidstechnologieën in de game-ontwikkeling.
Ze streven ernaar om een solide, old-school game te maken die zich richt op gameplay in plaats van op monetisatie. Geen in-game aankopen, geen game-as-a-service mechanica en trucs. Je koopt het hele ding en geniet van alle content die beschikbaar is bij de release.