Home Gaming Beleef Ghost of Tsushima: Director’s Cut met DLSS 3 & Reflex

Beleef Ghost of Tsushima: Director’s Cut met DLSS 3 & Reflex

by Pim, Sel

NVIDIA brengt je elke week de nieuwste updates op het gebied van gametechnologie. Deze week gaat het over onze GeForce Game Ready Driver voor Ghost of Tsushima: Director’s Cut, verbeterd met DLSS 3, DLAA en Reflex. 

Ghost of Tsushima brengt spelers naar de late jaren 1200, toen het Mongoolse Rijk heerste over veel van de huidige Oosterse naties. Het eiland Tsushima is het enige dat tussen het Japanse vasteland en een massale Mongoolse invasie van generaal Khotun Khan staat.

Het eiland is een vuurzee geworden door de eerste Mongoolse aanval. Op dat moment wordt de standvastigheid van de Samurai Warrior Jin Sakai op de proef gesteld. Als een van de overgebleven leden van zijn clan moet Jin alles doen om zijn volk en thuis te verdedigen. Hij wordt gedwongen om de traditie vaarwel te zeggen en het Ghost-pad op te gaan, waarbij hij ongekende technieken voor die tijd gebruikt om Tsushima te bevrijden. 

De Director’s Cut van Ghost of Tsushima is de eerste keer dat spelers op de pc de reis van Jin kunnen meemaken. 

Op 16 mei verschijnt Ghost of Tsushima: Director’s Cut. Deze lancering bevat out-of-the-box ondersteuning voor onze ongeëvenaarde gameverbeteringstechnologie. DLSS 2 en DLSS 3 stellen spelers in staat om framerates te versnellen, waardoor de snelste prestaties ooit mogelijk zijn! Gamers kunnen ook gebruikmaken van DLAA, dat gebruikmaakt van een native beeldresolutie om de beeldkwaliteit te maximaliseren in plaats van de prestaties te verbeteren. Met deze release kunnen spelers DLAA en DLSS 3 combineren voor uitstekende beeldkwaliteit en prestaties. 

Vanaf hier wordt het alleen maar interessanter, want gamers kunnen ook gebruikmaken van NVIDIA Reflex, dat kan worden geïmplementeerd met alle instellingen op GeForce RTX- en GeForce GTX GPU’s. Dit verlaagt de systeem latency, waardoor acties sneller verlopen en geeft een voorsprong op de concurrentie in multiplayer matches, terwijl single-player games sneller reageren en nog leuker zijn om te spelen.

Sinds september 2020 heeft NVIDIA Reflex de latency op GeForce GPU’s verlaagd en is het nu beschikbaar in meer dan 100 games. 9 van de 10 shooters beschikken nu over Reflex-ondersteuning, evenals veelgeprezen multi- en singleplayer-games. Een meerderheid van GeForce-gamers heeft de functie ingeschakeld – vorig jaar hebben GeForce-gebruikers meer dan 10 miljard uur van hun favoriete titels gespeeld met een verbeterde reactiesnelheid, allemaal dankzij Reflex. 

Download en installeer onze nieuwe Game Ready Driver voordat Ghost of Tsushima: Director’s Cut op 16 mei uitkomt, dan kun je het volledige potentieel van deze game benutten!

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x