Home Gaming RallyHere’s CEO Stew Chisam spreekt over Games as a Service Panel op MIGS 2023 in Montreal

RallyHere’s CEO Stew Chisam spreekt over Games as a Service Panel op MIGS 2023 in Montreal

by Jos Vis

RallyHere, een volledig geïntegreerd platform voor platformonafhankelijke videogames-as-a-service, is verheugd aan te kondigen dat CEO Stew Chisam zal spreken op de Montreal International Game Summit (MIGS) 2023.

Chisam zal deelnemen aan een paneldiscussie met de titel “Supporting a Community for Games as a Service.” Het panel zal het belang bespreken van het opbouwen van sterke communities rond games als een service, en hoe het platform van RallyHere game-ontwikkelaars en -uitgevers helpt levendige communities te ondersteunen met platformonafhankelijke sociale systemen en uitgebreide tools voor spelersondersteuning en communitybeheer.

“Ik vind het geweldig om dit jaar op MIGS te spreken en onze inzichten te delen over hoe we bloeiende gaminggemeenschappen kunnen opbouwen en ondersteunen”, aldus Chisam. “Communities vormen de kern van elke succesvolle game-as-a-service, en RallyHere streeft ernaar ontwikkelaars de tools te bieden die ze nodig hebben om geweldige ervaringen voor hun spelers te creëren.”

Het panel vindt plaats op donderdag 9 november van 15.10 tot 15.50 uur op het hoofdpodium van Bonsecours Market op 350 Rue Saint-Paul E, Montréal, QC H2Y 1H4, Canada. Naast Chisam bestaat het panel ook uit Claire Llewellyn (Marketing Lead, Gameloft Montreal), Rosemarie Sarno (Community Developer, Red Barrels) en Michael Rodrigues (General Manager, PleaseFix).

“We zijn verheugd om deel uit te maken van MIGS 2023 en de gemeenschapsgerichte productfuncties van RallyHere te delen met ontwikkelaars en gamers van over de hele wereld”, aldus Chisam.

RallyHere, een volledige dochteronderneming van het wereldwijde videogamesbedrijf Hi-Rez Ventures, biedt game-ontwikkelaars een volledig geïntegreerde productsuite die alle belangrijke functies omvat die nodig zijn om live-servicegames op meerdere platforms uit te voeren. De technologie is in de loop van bijna 20 jaar ontwikkeld binnen Hi-Rez Studios en wordt al door meer dan 200 miljoen gamers wereldwijd gebruikt via titels als SMITE, Rogue Company en Paladins.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x