Home Gaming De laatste Early Access-update van EVERSPACE 2 biedt een portaal naar legendarische apparatuur en endgame-content

De laatste Early Access-update van EVERSPACE 2 biedt een portaal naar legendarische apparatuur en endgame-content

by Jos Vis

Onafhankelijke AA-ontwikkelaar ROCKFISH Games is verheugd te kunnen meedelen dat hun laatste grote Early Access-update voor EVERSPACE 2 nu live is op Steam, GOG en binnenkort in de Microsoft Store. Deze update, getiteld Ancient Rifts, bevat een deel van de endgame-content, het debuut van de langverwachte legendarische items, nieuwe missies, een ingrijpende revisie van niveaus op basis van feedback van de community, en nog veel meer.

Ancient Rifts is een update die de belofte van de Kickstarter-campagne van 2019 waarmaakt, waar zo’n 8.000 supporters belangrijke endgame-content voor EVERSPACE 2 ontgrendelden.

Net als in de originele EVERSPACE, waar spelers de moeilijkheidsgraad voor elke run konden verhogen en handicaps tussen sectoren konden kiezen in de Hardcore-modus, kunnen ze Lunacy nu opvoeren voordat ze een kloof openen en een portaal kiezen met verschillende modifiers die naar de volgende fase leiden om hun individuele uitdaging. Natuurlijk zullen grotere risico’s grotere beloningen opleveren, zoals een grotere kans op een legendarische drop en een betere buit in het algemeen.

Als een uitdagende endgame-activiteit van een snelle space shooter, wil het team dat spelers met een geoptimaliseerde build recht in de strijd duiken en chaos op hun vijanden loslaten in plaats van achter een asteroïde te kamperen en het ene doelwit na het andere te kiezen vanaf een veilige afstand . Dus om niet uit de kloof te worden gegooid, moeten piloten hun Resolve-score in Ancient Rifts behouden door tegenstanders snel te verslaan en ook hun rompintegriteit boven nul te houden.

Hoewel ROCKFISH Games nog lang niet klaar is met deze eerste implementatie, kunnen gedurfde piloten zich ook bezighouden met andere spannende content in de Ancient Rifts-update, waaronder vernieuwde race-evenementen, nieuwe zijmissies in Union en Khaït Nebula, nieuwe banen, nieuwe noodsignalen, nieuwe puzzels, en visuele upgrades.

“Ancient Rifts is een enorme toevoeging aan EVERSPACE 2 en toont de ongelooflijke diepte en reikwijdte van wat volgens ons de beste ruimte-actiegame zal zijn die in 2023 uitkomt”, zegt Michael Schade, CEO en medeoprichter van Rockfish Games. “We hadden Ancient Rifts voor ogen om enkele van de gekke mechanica en uitdagingen terug te brengen en dat “one-more-run-gevoel” van de eerste EVERSPACE waar onze fans van ruimtegames zo dol op waren. We kunnen niet wachten op de dag waarop EVERSPACE 2 v1.0 uitkomt, met een unieke mix van high-plasma actiegameplay, verkenning van de verre ruimte, tal van activiteiten en een spannende campagne die zich afspeelt in een verbluffende zero-G-omgeving.“

Schepen zijn de sleutel tot de EVERSPACE 2-ervaring en de keuzevrijheid of expressie van spelers, dus natuurlijk heeft Rockfish ook een aantal nieuwe functies toegevoegd om mee te spelen. De Bomber kan nu de Titan worden en de Gunship de Dominator met een nieuwe vleugelset, en er zijn twee nieuwe Outlaw-eenheden: de Raider en de Tormentor. Een nieuw apparaat genaamd Front Shield Generator draagt ​​ook bij aan de variatie in speelstijlen, waardoor piloten drie modi krijgen om mee te werken. Avenger reflecteert schoten terug naar aanvallers, All Day zet geblokkeerde schade om in wapenenergie en On Your Left biedt een kleiner schild dat automatisch draait naar de vijand die het dichtst bij de speler staat.

Het Rockfish-team nam kennis van piloten die niet blij waren met het opschalen van niveaus, vooral aan het begin van het spel. Het was een uitdaging om een ​​balans te vinden tussen degenen die van een stevige uitdaging houden en degenen die zich de hele tijd krachtig willen voelen, maar het nieuwe systeem doet precies dat. Er zijn meerdere lagen in de manier waarop het nieuwe systeem werkt, maar in plaats van dat vijanden constant levelen met spelers binnen een bepaald niveaubereik per sterrensysteem, wordt hun voortgang gekoppeld aan de voortgang van de wereld. Of het nu gaat om spelersniveau, belangrijke plotpunten of het betreden van een nieuw systeem, spelers kunnen tot op zekere hoogte verder gaan dan hun vijanden. Als aan bepaalde voorwaarden is voldaan, stijgen eerdere gamegebieden op een manier die wordt weerspiegeld in de overlevering van de game.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x