Home Gaming Zie hoe de graphics van de Monster Energy Supercross game tot stand zijn gekomen

Zie hoe de graphics van de Monster Energy Supercross game tot stand zijn gekomen

by Mark van Truijen

Milestone, een van de grootste racegame-ontwikkelaars ter wereld, biedt fans een kijkje achter de schermen van Monster Energy Supercross – The Official Videogame. Een nieuwe video toont welke technieken er allemaal schuilgaan achter de bijzonder realistische graphics.

De ‘dev diary’ wordt gepresenteerd door Ralph Sheheen, de officiële stem van Monster Energy AMA Supercross. Dit FIM World Championship is het grootste, meest competitieve off-road motorracekampioenschap ter wereld. In de dev diary wordt verteld over de vier regels voor de graphics van de game:

  • Regel 1 – “Get real”: De innovatieve tracks en prestigieuze stadions zijn getrouw nagemaakt met behulp van fotogrammetrie, voor maximaal realisme.
  • Regel 2 – “In your face feeling”: Net als de tracks en stadions moeten ook de coureurs levensecht ogen, daardoor zijn hun gezichten gerenderd met een nieuw 3D-scanningsysteem.
  • Regel 3 – “Building media for heroes”: Dankzij speciale filmpjes met een realistische presentatie van tracks, coureurs en podiums ontstaat een overweldigende Supercross-ervaring.
  • Regel 4 – “Be there feeling”: Alle technologie, het 3D-menu en verbluffend overtuigende afwerking geven de speler het gevoel werkelijk als een Monster Energy Supercross-kampioen de arena te betreden.

Monster Energy Supercross – The Official Videogame is verkrijgbaar vanaf 13 februari 2018 voor PlayStation®4, Xbox One, Windows PC®/STEAM en Nintendo Switch™.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x