woensdag , 20 september 2017

Titanfall voor de Xbox 360 draait op 46fps en 600p

Bluepoint Games beloofde ons een boven de 30fps ervaring en het gaat erop lijken dat ze woord houden.

Waar de Xbox one met 2x MSAA op 792p draait, doet de Xbox 360 versie daar niet echt voor onder, draaiend op 600p met 2xMSAA. Zoals de Next-Gen versie mikt Bluepoint op het unlocken van de framerate, zelfs komend op 60fps. Volgens Digital Foundry komt de game zelfs aan de 60fps, dit is echter wel als er niet heel veel gebeurt.

Gemiddeld haalt de game een nette 46,5fps. Maar het wisselen van framerate kan als hinder beschouwt worden, dus zal de gamer de optie krijgen de framerate vast te zetten op 30fps, dit voor een constantere flow.

Gegeven dat de Xbox 360 al 10 jaar oud is, heeft Bluepoint toch laten zien wat het kan. Het rapport van Digital Foundry klinkt dan ook lovend : “With just one tenth of the available RAM and far less capable silicon, it’s safe to say that Bluepoint Games has more than exceeded expectations,”

About Mark van Truijen

Eigenaar van That's Gaming en That's Service. In het bezit van een Xbox One, en vorige generaties consoles. Potje Fifa?? Hell Yeah.

Check Also

Xbox One X pre-orders vanaf vandaag beschikbaar & lijst Xbox One X Enhanced games groeit tot meer dan 130

Vorige maand op gamescom heeft Microsoft de pre-orders onthuld voor de Xbox One X Project ...