Home Gadgets Simyo als eerste telecomprovider genomineerd voor klantvriendelijkste bedrijf

Simyo als eerste telecomprovider genomineerd voor klantvriendelijkste bedrijf

by Mark van Truijen

Sim Only-provider Simyo is als eerste telecomprovider genomineerd voor het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. De award voor het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland is een initiatief van SmartAgent MarketResponse (SAMR) en Beeckestijn Business School en wordt sinds 2007 jaarlijks uitgereikt. De organisatoren voeren een online onderzoek onder Nederlandse consumenten uit om de genomineerden te bepalen.

Op het blog van Simyo is meer informatie vinden over deze award en de genomineerde -> https://www.simyo.nl/blog/simyo-klantvriendelijkste-bedrijf/

SAMR, de medeorganisator van deze award, complimenteert Simyo met de nominatie. Dit is een primeur voor de Sim Only provider. “Energiebedrijven en telecommers scoren al jaren lager dan alle overige branches op het gebied van klantvriendelijkheid”, vertelt Gerrit Piksen, de projectmanager van het Klantvriendelijkste Bedrijf. “Ze zijn dan ook nooit eerder vertegenwoordigd in de top-10. Het feit dat Simyo zich dit jaar als eerste telecommer ooit bij de tien klantvriendelijkste bedrijven van Nederland voegt, is dan ook een knappe prestatie.”

Natuurlijk is Bart Versteijlen, General Manager van Simyo, heel blij met deze nominatie. Hij is trots op zijn team. “Het is de eerste keer dat een telecomprovider het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland kan worden. Daarom is de nominatie voor ons al een prijs op zich”, vertelt hij. “De klant staat bij ons elke dag centraal. We zijn namelijk dagelijks bezig met het nóg verder verbeteren en verduidelijken van onze service en diensten. Ik ben heel trots op ons kleine team dat elke dag keihard werkt om onze klanten zo goed mogelijk te helpen en informeren.”

Over Simyo en zijn klantenservice

Simyo is sinds augustus 2013 volgens de Consumentenbond de beste provider van Nederland. Daarnaast heeft Simyo al twee jaar lang de hoogste NPS-score van Nederland: +41 in februari 2016. Alle Simyo-medewerkers werken op één vloer, waardoor de lijntjes lekker kort blijven. De feedback die bij de klantenservice binnenkomt, kan zo door bijvoorbeeld de marketingafdeling meteen gebruikt worden om onze service te verbeteren. Zo is een probleem snel opgelost. Hiervoor heeft Simyo op kantoor de Wall of Change, waarop elke medewerker ideeën voor verbeteringen ziet. Daarnaast is er op kantoor een speciale plaats voor complimentjes en positieve feedback van klanten, zodat iedereen weet waarvoor ‘ie het doet. Simyo is een Sim Only provider en gebruikt het netwerk van KPN.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x