Home Gaming Rainbow Six Siege Patch 4.1 voegt eindelijk 60 Hz servers toe

Rainbow Six Siege Patch 4.1 voegt eindelijk 60 Hz servers toe

by Mark van Truijen

Ubisoft’s Rainbow Six Siege voegt een lang verwachte feature toe in zijn recente 4.1 patch. Het is al even in ontwikkeling maar nu komen echt de 60Hz tick-rate servers naar de game.

Update 4.1 is momenteel live op het systeem van jouw keuzen. De patch notes zijn kort maar krachtig, diverse fixes voor wat problemen.

Rainbow Six Siege ontving recentelijk zijn zevende uitbreiding alweer.

Patch 4.1 Notes

  • Fixed – Players lose all functionality/control after picking up a deployable shield.
  • Fixed – Ash’s breaching round does not break the wall in 2F Meeting Room on Tower.
  • Fixed – When a dead Operator is spectating a teammate while on their drone/camera, cycling through Support view modes (drone/camera and Operator views) a third option is available. This view is the First Person point of view of the operator, but the operator is invisible. If the living Operator leaves their camera/drone, the spectating Operator will see a floating gun.
  • Fixed – Dokkaebi’s gadget is not usable while rappelling.
  • Fixed – Zofia and Ela’s stats are inverted.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x